preskoči na sadržaj
Vijesti

Elementi i mjerila za ocjenjivanje vladanja učenika


               1. Odnos prema radu

UZORNO DOBRO LOŠE

-redovito pohađa nastavu

-odgovoran  odnos prema radu

-poštuje dogovorena pravila

-redovito nosi potreban pribor za rad i boravak u šk.

-prihvaća odgovornost za svoje postupke

-pohađa  nastavu  uz poneki izostanak

-prosječno svladava gradivo

-postavljena pravila uglavnom poštuje

-uglavnom nosi pribor i opremu

-ponekad ne prepoznaje odgovornost

-neredovito pohađa nastavu

-neodgovoran odnos prema radu

-ne poštuje dogovorena pravila

-u pravilu ne donosi pribor

-ne prihvaća odgovornost

 

                2. Odnos prema učenicima

UZORNO DOBRO LOŠE

-prijateljski odnos, pomaže drugima

-uljudno komunicira

-tolerantan, nenasilno rješava konflikte

-aktivno surađuje u timskom radu

-poštuje tuđa prava i pravo na različitost

-iskren je u otkrivanju počinitelja incidenta

-treba poticaj za prijateljski odnos i pomaganje

-ponekad vrijeđa, ismijava, psuje

-ponekad izaziva sukobe

-u timskom radu surađuje na poticaj

-uglavnom poštuje tuđa prava

-ponekad je spreman prebaciti krivicu na druge

-učestalo ometa druge učenike

-često ugrožava, vrijeđa, psuje, nameće svoju volju

-učestalo izaziva sukobe, netolerantan

-ne poštuje pravila timskog rada

-ne poštuje tuđa prava

-ne surađuje u otkrivanju incidenta

 

              3. Odnos prema učiteljima i drugim djelatnicima

UZORNO DOBRO LOŠE

-ponaša se kulturno-prema svima

-uljuđeno komunicira sa svim djelatnicima škole

-izvršava  postavljene zadatke

-ponekad se ne ponaša kulturno

-ponekad i prema ponekima iskazuje neuvažavanje

-ponekad  ne izvrši tražene zadatke

-učestalo se ponaša nekulturno

-ne uvažava niti poštuje učitelje i teh. osoblje

-ne izvršava zadatke pretpostavljeni

 

4. Odnos prema imovini škole te društvenom i prirodnom okruženju

UZORNO DOBRO LOŠE

-čuva imovinu

-doprinosi ugledu Škole

-poštuje zabranu nošenja nedozvoljenih sredstava

-društveno je i ekološki osviješten

-svojim postupcima daje pozitivan primjer drugima

-uglavnom čuva imovinu

-ponekad ponašanjem narušava ugled Škole

-djelomično poštuje zabranu nošenja nedozvoljenog

-na poticaj iskazuje ekološku osviještenost

-ne potiče ostale na pozitivne aktivnosti

-učestalo uništava imovinu

-narušava ugled škole gotovu u svim prigodama

-krši zabranu unošenja nedozvoljenih sredstava

-neosviješten društveno i ekološki

-svojim postupcima daje loš primjer

 


Priloženi dokumenti:
TABLICA_ZA_ZAKLJUCIVANJE_OCJENA_IZ_VLADANJA.doc (113.00 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivan Koreny   datum: 9. 9. 2014.

Tražilica



Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Informativni linkovi
Dnevni tisak

Informatika


Anketa
Slažete li se s nezaključivanjem ocjena na polugodištu?





Arhiva vijesti




preskoči na navigaciju